Benvenuti à i nostri siti web!

Utilizazione di Pipe PE

1. Pipa minera di PE
Frà tutte e plastiche di ingegneria, HDPE hà a più alta resistenza à l'usura è hè u più notu. Più u pesu moleculare hè altu, più u materiale hè resistente à l'usura, ancu supera assai materiali metallichi (cum'è l'acciaiu à u carbonu, l'acciaiu inox, u bronzu, ecc.). In e cundizioni di forte currusione è altu usura, a vita di serviziu hè 4-6 volte quella di u tubu d'acciaiu è 9 volte quella di u polietilene ordinariu; È l'efficienza di trasportu hè migliorata di 20%. E pruprietà ignifughe è antistatiche sò boni è soddisfanu i requisiti standard. A vita di serviziu di fondu hè più di 20 anni, cù notevuli vantaggi ecunomichi, resistenza à l'impattu, resistenza à l'usura è doppia resistenza.

2. Pipa di fugliale PE
A pipa di PE per l'eliminazione di i scarichi hè ancu chjamata pipa di polietilene ad alta densità, chì significa HDPE in Inglese. Stu tipu di pipa hè spessu adupratu cum'è a prima scelta per l'ingegneria municipale, aduprata principalmente in l'industria di trattamentu di acque reflue. A causa di a so resistenza à l'usura, resistenza à l'acidu, resistenza à a corrosione, resistenza à alta temperatura, resistenza à alta pressione è altre caratteristiche, hà gradualmente rimpiazzatu a pusizione di i tubi tradiziunali cum'è tubi d'acciaiu è tubi di cimentu in u mercatu, soprattuttu perchè sta pipa hè leggera in pesu è cunveniente per installà è spustà, è hè a prima scelta di novi materiali. L'utilizatori devenu dà una attenzione particulare à i punti seguenti quandu sceglianu i tubi fatti di stu materiale: 1. Prestà una attenzione particulare à a selezzione di materie prime per i tubi di plastica. Ci hè migliaia di gradi di materie prime in polietilene, è ci sò materie prime à pocu pressu millaie di yuan per tonna in u mercatu. I prudutti prudutti da sta materia prima ùn ponu micca esse custruiti, altrimenti, e perdite di rilavorazione saranu enormi. 2. A selezzione di i fabricanti di pipeline serà sottumessa à i pruduttori furmali è prufessiunali. 3. Quandu sceglite di cumprà tubi in PE, ispezionate i pruduttori in u locu per vede s'elli anu capacità produttiva.

3. Tubu di alimentazione d'acqua PE
I tubi in PE per l'approvvigionamentu d'acqua sò i prudutti di rimpiazzamentu di i tubi d'acciaiu tradiziunali è di tubi d'acqua potabile in PVC.
U tubu di alimentazione d'acqua deve suppurtà certa pressione, è a resina PE cun elevatu pesu moleculare è boni pruprietà meccaniche, cum'è a resina HDPE, hè generalmente scelta. A resina LDPE hà una bassa resistenza à a trazione, poca resistenza à a pressione, poca rigidità, scarsa stabilità dimensionale durante a stampatura è una cunnessione difficiule, dunque ùn hè micca adatta cum'è materiale di a pipa di pressione di alimentazione d'acqua. Tuttavia, à causa di u so elevatu indice igienicu, u PE, in particulare a resina HDPE, hè diventatu un materiale cumunu per a produzzione di tubi d'acqua potabile. A resina HDPE hà una bassa viscosità di fusione, una bona fluidità è trasfurmazione faciule, dunque u so indice di fusione hà una vasta gamma di scelte, di solitu u MI hè trà 0,3-3g / 10min.


Tempu di posta: Maghju-19-2021